Insight Fòrum de Màrqueting

Programa executiu en Management i Direcció de Màrqueting

PRESENTACIÓ DEL PROGRAMA (Consultar contingut del programa)

PDFDescarrega’t aquí el programa en format PDF

Un programa formatiu idoni per a PIMES, emprenedors i professionals amb responsabilitats directives.

Curs acreditat per la UVIC

En un entorn canviant, competitiu, tecnològic i globalitzat com l’actual, les responsabilitats i les tasques dels directius de les empreses són cada cop més complexes i requereixen el coneixement de noves tècniques per afrontar amb èxit el futur i aprofitar al màxim les oportunitats  del negoci de cada mercat.

La similitud entre productes, les noves formes de consum i l’aparició massiva de noves tecnologies de comunicació demanda perfils professionals amb noves capacitats competencials i amb una visió estratègica del negoci, per trobar solucions pràctiques, eficients i innovadores a les noves necessitats que estan sorgint en les organitzacions.

El Programa Executiu en Gestió Empresarial i Direcció de Màrqueting és un programa formatiu presencial, participatiu i experiencial, on el coneixement pretén unir-se amb el recorregut professional de cada participant i on l’aprenentatge pren forma de desenvolupament professional.

És per aquest motiu que aquest programa està estructurat en tres blocs: un primer bloc centrat en els conceptes fonamentals de la gestió i la direcció màrqueting, un segon bloc de desenvolupament d’habilitats i capacitats competencials i un tercer bloc en el que abordem aspectes destacats de la gestió i creació d’empreses o emprenedoria.

Consultar contingut del programa

OBJECTIUS DEL PROGRAMA

  1. Contribuir a la formació de professionals amb pensament estratègic i executiu de la direcció empresarial i de l’àrea de màrqueting perquè puguin desenvolupar les seves capacitats directives en qualsevol activitat empresarial en un context altament competitiu.
  2. Conèixer i dominar les noves tècniques de la direcció de màrqueting en un context d’us de les  noves tecnologies de comunicació, en mercats globals amb múltiples canals de comunicació i en un escenari de consum sense precedents.
  3. Dotar de les habilitats i de la metodologia necessàries per dur a terme una gestió eficient de l’organització i de l’activitat de màrqueting en tots els seus àmbits.
  4. Desenvolupar les funcions i procediments per la planificació, l’organització, l’execució i el control de la gestió empresarial d’una forma interactiva i de simulació real.
  5. Capacitar en coneixement global d’aspectes d’influència directa en la construcció i gestió de les noves propostes i fórmules empresarials.

Consultar contingut del programa

A QUI S’ADREÇA

La seva formulació i estructura de continguts fa que aquest programa sigui apte per a qualsevol professional que vol entendre i connectar amb les estratègies més actuals en la gestió de màrqueting, la gestió de l’empresa i tota la seva complexitat.

Volem aportar nous referents en els models tradicionals de gestió. Volem aprofundir en el significat de conceptes com: competitivitat, innovació, valors socials, gestió 2.0, recursos humans, etc., en l’actual context competitiu.

Poden aprofitar especialment aquest programa persones que tinguin o vulguin formar part de les responsabilitats de l’organització com ara: gerents, directors generals, propietaris, emprenedors, directors de desenvolupament de negoci o departament que es vulguin orientar a obtenir noves vies de creixement i a optimitzar la seva gestió.

També els executius i responsables de les àrees de màrqueting i vendes o de les àrees de gestió de clients trobaran en aquest programa contingut rellevant i significatiu per desenvolupar la seva activitat amb èxit.

Consultar contingut del programa

METODOLOGIA DEL PROGRAMA

El programa aporta innovacions significatives amb les que els assistents podran desenvolupar en plenitud la matèria impartida en el transcurs. El programa incorpora fets diferencials rellevants:

  1. Per que els professors i ponents son destacats professionals i estudiosos de cada matèria. Alguns d’ells compten amb programes propis de formació, son conferenciants o compten amb bibliografia publicada o teories desenvolupades.
  2. La dinàmica proposada a cada sessió està pensada per apropar al màxim cada tema a la realitat empresarial dels assistents. La resolució de les qüestions de cada matèria seran una dinàmica habitual en les sessions.
  3. Cada mòdul donarà i facilitarà la participació de l’assistent (alumne) en un procés de innovació oberta i resolució de problemes. En la darrera part de cada sessió els participants que ho desitgin podran compartir amb el grup la seva pròpia experiència i comptaran amb el seguiment i moderació del professor en l’exposició i aportacions.

Preu del curs: 1.650 €.
Descompte del 15% als membres de:
L’Associació de Nous Empresaris i Emprenedors de Catalunya (NEEC), Associació de Comerciants Gran Centre de Granollers, membres del Grup de Desenvolupament Empresarial del Vallès Oriental (GDE), empreses allotjades al Centre de Negocis GREG, socis del centre esportiu Espai Wellness, subscriptors de la revista IPMARK, subscriptors de la Revista del Vallès, alumnes i exalumnes del Centre Tecnològic Universitari de Granollers (CTUG) i alumnes, ex-alumnes i personal de la UVIC.

Aquest descompte és acumulable a la bonificació de la Fundació Tripartita que podeu tramitar a través del CTUG.

Curs bonificat per la Fundació Tripartita
Per empreses de menys de 5 treballadors bonificació de fins a 420€. Preu bonificat: 1.230€
Per empreses de més de 5 treballadors bonificació de fins a 962€. Preu bonificat: 688€

Exemple preu del curs amb descomptes aplicats
Preu bonificat + 15% de descompte

Empresa de menys de 5 treballadors: 982€
Empresa de més de 5 treballadors: 440€
Aquests exemples són orientatius. Per saber l’import exacte de la bonificació caldrà fer el càlcul amb les dades aportades per l’empresa.

Consultar contingut del programa